|
|
|
|---|---|
528bmw |
har ställt tändnig, gjort ren tändstift, kolla kablar, gjort rent lock och rotor, kolla så den får soppa, kolla inställningar för kam ja det mesta men den vill fortfarande inte gå på alla cylindrar... skulle gissa på att den går på 3-4 cyl.. men på höga varv tror jag att den går på alla men inte säker... Vad kan de vara för fel? Är det skit i några spridare? men då skulle den inte sticka iväg som den gör på höga varv hmm... Nån som har nån ide om vad de kan va? mycket tacksam isåfall!! |
| Vingen! funkar inte bilen? | |
| Har du kollat komp föressten? | |
| kollat alla vaccumslangar? när jag hade renoverat min m30 för många år sen så gick den inte som den skulle, men det var en slang nånstans som var av, hur uppstod felet? | |
|
Vacumslangarna är ett bra tips! -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk (www.e28.se) om du har en E28/E12 |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag skulle kolla tändföljden om du varit på tändkablarna på fördelaren! MVH Patrik |
528bmw |
tändföljden har ja kollat, såklart... |
528bmw |
tror nästan att det skulle kunna vara nåt med nån vakum slang.... ska kolla upp det.. |
|
Kan som sagt vara vakumslang men värre är att det kan vara styrboxen eller soppapumpen som börjar ge sej. Effekt är inget utan kontroll! Kim Karlsson, Kalmar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.