|
|
|
|---|---|
_WmB_ |
vart ska jag enklast ta oljekylningen till turbon på en m40 motor? (518i -90) |
| Hej! Den tar du från oljetryckskontakten via ett T-kors, som du exvis kan köpa på Biltema. | |
_WmB_ |
tack för svaret , trodde nämligen inte att det satt nån oljetryckskontakt på m40. |
|
den sitter på oljefilterhuset....bygger turbo på en 318 med m40 lite byggbiler finns på www.corvettegta.tk om du vill se Han som ingen Turbo har...får åka utan BAR Länk |
|
|
OT: Ras-kalas du har inte fler bilder på grenröret för jag e osså lite sugen på å ha en snigel på min m40. så skulle vara kul me lite ideer. BMW är livet.! Bn gång en Bmw. ALLTID en Bmw |
|
_WmB_ |
ras-kalas: tack för hjälpen! :) har du nån anning om det går att vända på original grenröret och sätta en adapter i mellan eller måste jag köpa en grenrörsfläns och bygga eget? i så fall vart finns flänsen att köpa? |
|
kan skicka bilder till er senare i dag. det går inte att vända grenröret, jag tog grenrörspackningen och lämnade den till en som skar ut en i laser...blir inte dyrt utan kvitto, tror inte att de gå å köpa, är inte den vanligast motorn att bygga på :) Han som ingen Turbo har...får åka utan BAR Länk |
|
|
tack. de låter bra, ska du ha min email lr? BMW är livet.! Bn gång en Bmw. ALLTID en Bmw |
|
|
du kan kika på länken iställe, finns lite bilder där, ska lägga ut dom nya bilderna idag Han som ingen Turbo har...får åka utan BAR Länk |
|
|
tack. ser rätt snyggt ut. :D hur många hästar kan du få ut tror du?? BMW är livet.! Bn gång en Bmw. ALLTID en Bmw |
|
|
Tackar...vet inte riktigt, ska börja köra med org. tändning så man kan ju inte backa tändningen då. Länk |
|
|
okej. men ja. du får säga hur d går. BMW är livet.! Bn gång en Bmw. ALLTID en Bmw |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.