|
|
|
|---|---|
|
Hej, söker bilder på kombinationen e39 Touring med 17" radialeker 32! /M Min bil: Länk | |
|
Länk www.stylabilen.se |
|
|
Tegel: Bilder på en av våra gamla bilar: Länk Länk Enligt mig en av de snyggare fälgarna till E39 Touring. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Letade 32- fälgar rätt länge till min 540T men hittade inga lämpliga objekt, håller med Andersson ovan att de stilrena snygga fälgar som passar utmärkt. Det fick bli old classic style istället splitt krysseker 5 som görs sig bra på det mesta , men känns lite old på en -01 ///MVH Hasso Länk |
|
Fredrik, är din bil sänkt/m-chassi? /M Min bil: Länk |
|
|
Tegel: japp, vi hade M-chassi på den. föll den dig i smaken? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Ja den är mycket härlig. Påminner lite om min....;-) /M Min bil: Länk |
|
|
Japp, din är ser väldigt fin ut din med, Hoppas vår fortf. är i bra skick rullar i norra Sverige nu. Din skulle dock bli ännu snyggare med ovan nämnda fälgar:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Apropå dessa fälgar. har ett par sånna som jag tänkt sälja. Begagnat skick, ganska slitna däck. Vad ligger priset på? Har set så mycket olika priser. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.