|
|
|
|---|---|
|
Hos BMW kostar det 12.000:-. Måste finnas billigare eftermarknads? MVH/ Qvarnis | |
| Det bästa är väl att kolla typ eBay Länk och Länk | |
|
Anders N: Jag förstår tyska dåligt och har inte heller koll på vad eBay är för något. Har du lust att utveckla det lite? MVH/ Qvarnis |
|
|
ebay.de är en auktionssida.. Det du i princip behöver hålla reda på är att säljaren skickar till "world wide" eller till europa. Sen kan man alltid maila säljaren vad ev frakt kostar. När det gäller betalning brukar jag alltid välja dem som har "paypal.com. Smidigt att betala på och säkert. mer info finns att läsa på www.ebay.se om din tyska är dålig. mvh/Daniel |
|
|
Qvarnis Maila mig så kan jag ordna ett lite bättre pris än BMW kanske. Vänligen inkludera chassinummer Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Razvan Terme: Jag tror att jag kan skaffa dom för halva BMW priset genom Hella men jag är te efter en ännu bättre affär kan du fixa det? Något chassinummer har jag tyvärr inte. MVH/ Qvarnis |
|
|
Jag kan nog inte slå halva BMW priset. Kör genom Hella i så fall, det verkade först som om du inte hade andra val, det är därför jag skrev inlägget :) Mvh www.stylabilen.se |
|
| qvarnis...har du köpt en e65:a eller?? | |
|
bmw_jerry: Nej, det har jag tyvärr inte. Däremot tar jag tacksamt emot fler tips på bra affärer vad gäller eftermarknadsprodukter. Q |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.