|
|
|
|---|---|
|
Ja tänkte lämna in för lite lack men har ingen aning vad de är för färgkod på "glans schwarz" eller va nu shadoline färgen kallas.. Anyone? | |
|
Anyone? shadowline listerna - färgkod? 37868273728 ? :) |
|
|
kolla med bmw , det är nog det enklaste |
|
|
dom visste så klart inte men svart är väl alltid svart (eh... näe..) Köpte en svart färgburk för att lacka min grill för ett tag sen, det blev ljusgrått när de va klart jämfört me den ja ville ha |
|
|
Hej! Då blåser vi igång tråden igen! Jag är nyfiken på om du någonsin fick tag i färgkoden till shadowline? Jag har nämligen köpt m3-speglar med spegelplattor och vad jag förstått så skall plattorna lackas i samma nyans som listerna. Det blir nog snyggast. //Marc |
|
|
Veckans trådlyft! Är det någon som har korrekta uppgifter om färgkod för "Shadow line högglans" ? Jag vågar ännu inte lita på Ericsson Bilteam i Gävle (ny åf.) - de har inte alls gett bra intryck hittills. Mvh Henrik. |
|
| Ännu en trådlyft! Någon som kan färgkoden? | |
| Kan det vara GLANZ SCHWARZ II 668?? | |
| För några år sedan körde jag bara med vanlig eltejp. Formar och sätter sig bra :) | |
| :) smart, jag har redan shadow jag vill fixa till dem bara | |
| Verkar inte finnas någon färgkod eller stift att förbättra skador med. Man får byta hela listen. Det var svaret jag fick av Förenade Bil när jag frågade för några år sedan. | |
|
Tror inte dom är lackade, det ser ut som att de är kromade fast med svart nyans. Länk |
|
| Jaha, jag trodde du hade krom vilket annars brukar vara svårt att lackera. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.