|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar kort och gott om det finns intresse för att sällskapa till Halmstadsträffen? folk från Malmö,Lund,Landskrona,Helsingborg,mfl Länk | |
|
Som det står i Halmstad tråden så är vi ett gäng som träffas i Vinslöv mellan Hlm och Kstad. Hoppas att du hittar några att åka med från ditt håll av Skåne! /// Viktor Mer mos till folket |
|
| Ja det fixar sig nog en har jag fått kontakt med en, men annars köra jag själv :) det kommer ju att finnas gott om folk på plats | |
Njuren |
när var hur tid? BMW - i nöd och lust? |
|
hallå Njuren! träffen är ju den 29/4 men tider är inte klara det kommer säkert i god tid,mötesplats kanske nån lämplig avfart vid ängelholm,eller kanske på hallandsåsen, kom gärna med förslag. Länk |
|
Njuren |
Ok fint! Hoppas många kommer med nyvaxade bilar =) BMW - i nöd och lust? |
|
ja åcker från Lund så vi kanske kan träffas nånstans nära så kan vi köra tillsamans det finns några andra som e sugna på att köra tillsamans med... Toni |
|
|
Tjena, Det verkar som det är en del från södra Skåne som ska upp. Hoppas vi kan köra tillsammans allihopa. Det är alltid mäktigt med många bilar i en karavan =) |
|
|
Jag har för avsikt att åka på träffen, men vill inte lova att jag kan deltaga i er karavan.. det här med att passa tider är inte min starka sida... :P Vem ombesörjer så att skånes och hallands alla poliser strejkar den dagen? Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
uppsamling på hallandsåsen eller kring ängelholm är kanske en ide? det är bara att bestämma en tid så väntar man 15 min dom som är där då hakar på. |
|
| tjena hur har det gått med tid och mötes plats är också lite sugen på att hänga med:) | |
|
änelholm låter bra kanske mcdonalds ser man ju från motorvägen så kan man ju träffas där vid halv elva eller kvart i elva eller nåt eller va säger ni? det är kul att svänga |
|
|
Jag hakar pa karavanen! Kor fran bjarred, strax norr om malmo. Plats & Tid? /Mats |
|
|
Kan oxå hänga på sällskapet. Kör från HBG.. // M.v.h. Daniel |
|
|
ja va säger ni?ska vi träffas i ängelholm?eller hbg kanske? vilket som det är kul att svänga |
|
|
Tjena, Är det sagt någon tid och plats som vi kan träffas? KoG: Trevligt med en till Z:a =) Mvh Kristoffer Bilen =)Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.