|
|
|
|---|---|
|
Undrar om det är någon som har eller vet om någon Estorilblå E39 här i sverige? Lite kul at veta, antar att jag är ganska ensam... MVH Christofer | |
|
crille82; Samtidigt som din Estorilblåa var bosatt på Lidingö "tjänstebilsföraren bodde/bor där" så rullade det en Estorilblå 540iA-99 Sv-såld, den finns kvar på Lidingö:) Sedan finns det några stycken E39 Touring i Estorilblått, bland annat en 540iAT ca-98, med M-Paket framstötfångare. Mvh Stephan |
|
| Har i alla fall sett en Estorilblå E39 Touring i mina hemtrakter... DOm är inte vanliga, men förbannat snygga! | |
|
Håller med "micke80". Det är tyvärr sällan man ser den rulla, men förbaskat snygg är den, som sagt :) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Där ser man... min tjej har sina släktingar i Karlskrona. Får väl åka dit till sommaren och spana... MVH Christofer |
|
| Jag kör en Estorilblå E39..... | |
|
Kul! Har du M-paket? MVH Christofer |
|
| Har ni någon länk så man kan se denna "underbara" färg? | |
Njuren |
Länk BMW - i nöd och lust? |
Njuren |
Oj förlåt fel färg 2 ggr om för det ser ut som en biarritzblå i länken? BMW - i nöd och lust? |
Njuren |
Kolla 330in i börsen den e estoril! BMW - i nöd och lust? |
|
Den är snygg (förbaskat snygg, faktiskt) den också Njuren, men det är ju Lemans blau. Här pratades Estoril blau som ju är lite ljusare i tonen. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| Mmm, riktgigt nice. Spännande att det är de ovanliga lackerna som är så snygga! | |
|
Har tyvärr inga bilder på pärlan ännu, det får bli till våren när jag fått på lite fläskigare fälgar... MVH Christofer |
|
|
crille82; Jag har din bil som bakgrundsbild på jobbet, så visst finns det bilder på den:) Mvh Stephan |
|
|
Nämen vad härligt! =) Har du bilder så får du gärna maila dom till mig. Jag hann tyvärr inte spara några bilder innan säjaren tog bort annonsen... MVH Christofer |
|
|
Kan du det? MVH Christofer |
|
|
Jag köpte en ny 540, estorilblå, år 2000 som jag fortfarande kör. |
|
|
Jag retar mig fortfarande att jag missade en estorilblå 530iAT -03 med M-sportpaketet förra året. Den var till salu på BMW i München och hade det mesta i utrustningväg. Priset var dock i överkant och jag var inte tillräckligt långt kommen in bilbytartankarna och hugger man inte direkt så försvinner dom oftast väldigt fort. Fanns inga bilder i annonsen men jag VET att den måste ha varit urläcker :) ___ //Ulf |
|
|
När jag letade 320dAT så hittade jag en estorilblå som även den var mycket snygg men då den tyvärr saknade det mesta i utrustningsväg så föll den bort. Blev en topasblå istället... ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.