|
|
|
|---|---|
STi |
Har fått ett erbjudande att köpa ett fjäderbensstaget från OMP till ett väldigt förmångligt pris. (500kr) Men i katalogen står det att det är till 316, 318, 323 <87 (e30) Passar det på en 325i -89 (e30) Länk till produkten : Länk Det är alltså det som heter MA/1557 Tacksam för svar... |
STi |
Det borde väll passa för det är väll inget direkt som skiljer där mellan dom som är äldre och dom som är nyare? |
|
Om jag var omp så skulle jag naturligtvis skriva så många modeller jag bara kunde komma på som staget passar på. står det inte med efter -87 så är det nog inte för att dom bara gissat att det inte passar. men naturligtvis kan även omp missat, även om jag inte ser det som troligt. Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
STi |
Men är det något som skiljer på bilarna då? Skiljer det inget på bilarna så borde det ju passa eller hur. Den största skillnaden på en 87 och en 88 är väll mest bara utsendet? |
|
hmm... kolla på: Länk (välj bmw till höger) där passar sparco-stagen alla e30.... frågan är om sparco-stagen är en kompromiss som inte omp har..... mail nån som säljer omp o fråga! Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
STi |
Det är ju det att jag kan få det för 500 annars kostar det ju typ 1500 kronor... ÄR det någon som har ett Omp stag i sin e30 =? |
STi |
Här hittade jag spracos lista... Länk Ingen 325 där heller |
STi |
Tycker att det borde passa ju. Kan ju inte skilja något ju? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.