|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
aloo Undrar bara ifall det finns några kul beemer tokar här i Haninge där jag bor?=) ha de Beast no.7 | |
|
hmm...inte ngn ifrån sthlms området ens?=/ Beast no.7 |
|
| Klart det finns Bimmers i Hufvudstaden. De flesta ligger dock i vinteridet... Men om du kan vänta 2 månader så ses vi allesammans vid Brostugan den 11/5 | |
netsix |
Ja, inte så långt ifrån Haninge faktiskt. Tyresö är min hemmaplan. /netsix |
| jorå här finns en från trångsund vet inte om jag é kul!!?? | |
|
Fan va synd att man är i utlandet den 11/5, hade varit nice att möta lite BMW-kamrater på Brostugan då.. www.malte-racing.com |
|
|
Brostugan låter som en kul grej!=) Vart ligger det stället? Några kanke är intresserade av att sam¨åka dit? Som sagt vet inte vart Brostugan ligger, e ju nyinflyttad... Beast no.7 |
|
| ligger på vägen mot drottningholm på vänster sida efter nockebybron!!?? | |
518i slow mobil |
Jag e haningebo! Bor i Svartbäcken, precis Vid handen Centrum... Vart flyttade du in? Full gas, jag i extas =) BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
| Bor i Skogås inte såå långt ifrån Haninge... | |
| Skogås också | |
Dino |
Vi kan väl göra som Molund o sam åka dit iallafall de som åker från samma håll , lär väl vara kul att åka många samtidigt :)) så får bilisterna på vägen se vad BIL står för :p M-MotorSport |
| -----> Druid Hur gammal e du å vilken gata/väg bor du på?? | |
|
Slow Mobil--> jag bor på vallavägen, i de nybyggda kåkarna där...studentlägenheter(tjejen pluggar). Jag bara väääntar på att få plocka fram min beemer nu ;) Druid--> Bor du oxå i Haninge? Händer de ngt kul här sen på vårkanten? typ lite strög o så? =) ha de gött! Beast no.7 |
|
|
sorry...menade ju Dino, inte Druid=) Beast no.7 |
|
518i slow mobil |
Ok, då vet jag exakt vart du bor. Det brukar vara lite drag ute i Jordbro på onsdag kvällar runt 2100 på sommrarna, och 0100 på söndag kvällar! På industrirakan i Jordbro. Lätt att hitta. Behöver du en beskrivning e det bara att maila. När du plockar ut bimmern, ring mig, måste få se.... Full gas, jag i extas =) BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
|
Molund, körde inte du 200SX? jag bor i Haninge och körde 200SX men numera BMW. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
Undrar bara ifall det finns några kul beemer tokar här i Haninge!! Nä men det finns i Tyresö, rätt nära ändå. Kimpa -96 328 Touring |
|
|
Molund, har du MC? Annars kallas ju bilen för bimmer så vitt jag vet... :O) Jag önskar att jag en gång må hava min längtan att öppna garaget och släppa ut bilen på torra sommarvägar |
|
|
Tyresö hör också..... //Micke |
|
|
Beemer....bimmer...sak samma=) Styrman1--> Du har så rätt=) Jag åkte 200´a, det stämmer bra! har dock bytt nu=) Slow Mobil--> Klart jag hör av mej! ;) Beast no.7 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.