|
|
|
|---|---|
|
Hej, undrar om detta kan vara ett vettigt köp, känns lite dyr kanske Länk | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ok lite dyr men ser väldigt fräsch ut, är väl något mer än normalutrustad också, lite prutmån finns det säkert. 130 skulle kanske inte vara helt fel. ///MVH Hasso Länk |
|
Riktig optimist vad gäller priset i mina ögon med det miltalet. Tror på en värdeminskning på ett år coh 1500mil på minst 40KSEK om man betalar efterfrågat pris. Pruta stenhårt eller kolla vidare är mitt råd. |
|
|
Varför inte köpa en faceliftad 525 i samma prisklass? Odd´s bilar låg nära mina föräldrar ute på Hammarö förrut, då hade dom bra priser vad jag minns. Nu liggar dom i Karlstad vid Bergvik köpcentrum vid E18. Inga billiga priser längre... MVH Christofer |
|
|
Länk MVH Christofer |
|
| 525 går bort, för slö. det som intresserade mig för 528an som jag länkade till var att det satt dragkrok på den samt väldigt snygg inredning. 530in såg ju nice ut men den känns för billig nästan, men kanske värd att kolla upp | |
|
En faceliftad 01 525 har väl lika många hk som en icke faceliftad 528??? Så hur kan den då vara för slö? eller har jag fel. |
|
| de bilar jag har provat var det märkbar skillnad på. Kanske motorvolymen gör sig påmind | |
|
Köp en 530 då! ;-) MVH Christofer |
|
|
Billig! Länk Kanske värt att kolla. Men kan säkert läggas på listan för skruvade biar... MVH Christofer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.