|
|
|
|---|---|
|
Självklart, eller? Anledningen är att jag hittat en komplett sats med bara 1500 mils historia, som jag redan lagt handpenning på. 215/45 fram 235/40 bak [Michelin Pilot] Det står "BMW MOTORSPORT" infräst i dem, men det saknas M-märken. Betyder det att de är kopior? Tack på förhand, vi ses vid Brostugan! | |
|
VAR i h-vete har du hittat dom???? Jag har letat som en dåre efter sånna fälgar!! Dom är smidda...snygga...och lätta! /Klas |
|
| Det är inte kopior Kjell. Det stod BMW MOTORSPORT i de tidigare M-fälgarna istället för M-märket. | |
|
Verkar som att du gjorde ett bra klipp Kjell =) Vem var det som hittade dem åt dig??? *Storler* :---) Ha det!!!! Mvh Tobias |
|
| :-) Hurra | |
| Mosse>> Han har också cabbe-fälgarna om du är intresserad av dem. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Kjelle:du blir livsfarlig i IKEA-kurvan nu MVH Hasso |
| ;-) Ha haa | |
|
Är det verkligen äkta vara? De äkta är smidda men även de oäkta har väl BMW Motorsporttexten? I vilket fall som helst så är det ju de klart snyggaste M3-fälgarna! Köp! -> Kjelle! Hur har det gått med din "reklamation" angående lackproblemen? Löste det sig? |
|
| mosse, jag vet att det ligger en uppsättning 5-ekrade M-fälgar på BMW i Karlstad, Autowåx bil. Är ej säker på om det är GT eller cabbens fälgar, men de säljer dem för kunds räkning. Ring dit och hör vad de vill ha, de har legat där ett bra tag. 054-181204. | |
|
"328 coupé" Tack för info! ska ringa & kolla! :) /Klas |
|
|
328/Mosse>> Jag har för mig att det är en helt ny uppsättning GT fälgar med nya däck för 15.000.- De hade det förut iaf Matte>> Jag har skrivit en förklaring i den mappen. Gå in och kika om du vill (skäms lite) Länk MVH Kjell T |
|
|
Kjelle!! JA, jag ÄR intresserad av CAB fälgarna, kan du maila mig ang. detta! please! Mvh Klas |
|
|
Får också ta och gratulera till det perfekta fälg valet till en E36 coupé. Kan knappast bli bättre. //Wille BMWCS #4737 |
|
ossism |
jag vill oxå köpa sånna fälgar! jag hade sånna men nån tyckte att han/hon behövde dom mer. *satans tjivar* om nån vet var det finns sånna till salu så vill jag veta. touring ska d va! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.