|
|
|
|---|---|
|
Ok, vi får hoppas att detta inlägg inte raderas(som mitt förra). Känns konstigt att en sådan initierad och seriös tidning kan sprida fel information :-) Länk .mato | |
|
Håller med, dom presenterar alltså killens egna gissningar utan nån som helst substans eller faktakoll. Där försvann respekten för AMS! Det är mer troligt att BMW kommer med framhjulsdrift än en liten V8 i E90. Är inte det där samme kille som här skrev att han inte hörde bilarna igång? Keep Your Distance! |
|
|
Men visst har det väl "ryktats" att M3an ska få M5ans V10-motor minus 2 cylindrar? Eller vad menas med "liten" V8? / Mvh Joakim |
|
| Inte konstigt att AMS tappat 6,7% av sina läsar ifjol. Raset lär fortsätta om man inte skärper sig på flera punkter. | |
Helga |
Varför skulle det vara omöjligt att BMW trycker i en liten trevlig V8 på 3.5 - 4.0 lit i 3-serien?? Lika gärna det som en rak sexa på 3.5 lit. //Helga |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det har väl hänt tidigare har jag för mig. ///MVH Hasso Länk |
|
hehe det var fel ! Länk |
|
| Förstår inte heller kritiken - trodde det var självklart att M3 skulle få V8...? | |
| Det där är ingen M3, och det där är ingen V8. Fast man vet ju aldrig, kan faktiskt vara en testbil med en nertonad V8. | |
| 340 som modellbeteckning får en nästan att kräkas! :P | |
|
Vi menar alltså förutom i M3, att M3 får en V8 är ju klart sen länge. Att det då skulle komma en till V8 i E90 är ju osannolikt. Den blir för tung och för törstig. Och vill man glida runt i en V8 så köper man en E60. Keep Your Distance! |
|
| varför skulle dom inte kunna göra de när volvo sätter en rak 6:a i sina bilar nu förtiden? :) | |
|
"340 som modellbeteckning får en nästan att kräkas! :P " :-) |
|
| ingen som minns 3 liters V8'an E34 ? :-) | |
|
clubsport: ok, då förstår jag vad ni menade... :) Visst, då lutar det väl åt 335 med en 3,5L sexa kanske... / Mvh Joakim |
|
| Personligen tycker jag att det verkar troligare med v8 än turbosexa i E90...Men mer om detta i en annan tråd här på forumet... ;) | |
|
Med V8 i en icke M 3serie, kanske jag köper en 3: a i framtiden, riktiga bilar har V8;) Kul nyhet, om det stämmer, Amerikanerna gillar V8, och nu när både Audi och MB har V8 i sina mellanklassare, så kan ju inte BMW vara sämre?! Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.