|
|
|
|---|---|
|
Har stora problem med mitt larm i min 318is e36-95! Haft problem med batteriet nu i vinter. Bytte till ett halvladdat beg. batteri. Kört ca 30 minuter för att ladda upp det. När jag ska låsa upp min bil med hjälp av fjärrdosan så låses centrallåsen upp för att sedan låsas av sig själv efter cirka en sekund! Samma händer ifall jag försöker öppna dörrarna med hjälp av nyckeln. Dvs. jag kommer inte in i bilen på ett vettigt sätt! Ifall jag är snabb kan jag rycka upp dörren innan den automatiskt låser sig igen men då går larmet av och laddar ur batteriet! Båda dioderna på statusindikatorn blinkar med ca en sekunds mellanrum när bilen är låst. Hjälp! Vad är problemet!?? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
1. du måste köra i typ 12-24 timmar för att ladda batteriet någotlunda fullt, så börja med att ladda batteriet ordentligt med en laddare i 24 timmar så du vet att du har rätt spänning i batteriet.dvs minst 12,7V när det är fulladdat. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.