|
|
|
|---|---|
|
Hei,Skal kjøpe noen 19" til 330`n nå,men jeg er usikke på hvilken bredde jeg skal ha,har søkt rundt her men det står så mye forskjellig... Vil det gå med 8,5" med 235/35-19 foran og 9,5" med 255/30-19 bak uten noen mods? Eller må jeg kjøre 8,5 hele veien med 235/35-19 feks? Håper noen kan hjelpe meg her... Takk på forhånd:-) | |
|
9,5" 255 bak kommer ta i...kör själv med 9,5" 235 bak just därför 330ci-02 Individual |
|
| Men det går med 9,5" med 235 dekk bak? Hva slags et kjører du med da? | |
|
Jag kör med origional M3 19" alu fälgar . Kan inte svara på vilken ET de har men bakfälgarna sticker ut mer än däcken o det e smaksak! Jag tycker det ser coolt ut, men kan säga att det därför e lättare att skada fälgarna om man inte ser upp för trottoarkanterna!!!! 330ci-02 Individual |
|
|
9,5" går där bak, JA! Men som sagt de sticker ut mer än däcken (235/35-19") men det e coolt(smaksak) 330ci-02 Individual |
|
| Jeg å synes det ser bra ut at det er litt bredere bak,men var bare usikke på om det var plass nok... | |
|
Att gogis 255or tar i är ju inte så konstigt med M3 bakfälgarna. Kör du med fälgar som ligger på runt ET40-45 blir det inga problem med 255 bak. /Johan Min E30: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.