|
|
|
|---|---|
325_e30 |
Tjena, Tänkte höra mig för, Angående Tillsatts Sprut, inte så insatt i det, eller vad ska man Använda sig av? Vid turbo konventering? Bmw 4 Ever |
|
Beror väl på lite hur långt du tänkt gå egentligen. Nån SMT piggyback kanske duger. Många har byggt eget med tryckvakt och kallstartsventil. MegaSquirt har ju blivit populärt som ersättning till original styrsystem. Många har köpt det men antagligen är det rätt få som faktiskt monterat det i bilen. Detta var väl några budgetvarianter. Fler finns. |
|
| Vi har monterat vårt ms.. kostade 2000kr och så byggde vi vår egen reäl brygga för under hundringen(KOstar 800 annars)... Kan man lite om elektronik/el så kan man bygga till funktioner som knacksensor, vattensprut osv för några ynka hundringar.. Så jag anser iaf att MS är väldigt PRISVÄRT. | |
| mattias 735ia: jag är sugen på ett megasquirt system men jag har inte några bra länkar, har du några tips? jag undrar vad det finns för olika modeller och vad dom klarar av. kan dom styra både bränsle och tändning på samma krets kort? har hört talas om takt ventil vad är det? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.