|
|
|
|---|---|
325_e30 |
Tjena. Sökt o sökt men Finner inte Riktigt min Fråga! Tänkte köpa en Seindler Tuning Front Spoiler Till min E30 320i 87a, men hur monteras den? på den Gammal eller man kanske får ta bort den gammal fronten, Men Fästen o Dyligt? Det samma Gäller bak Spoilern, LÄst lite här på Forumet Angående m-Tec 2, Alltså ska man ha det på så måste Bilen va Av 88 89 90 årsmoddel?`men kan man Få på det på en 87 E30 iallafall? Samma där, limma eller sitter den med Clips`? Någon som kan besvara mig denna Frågorna???? Mvh Tommy Bmw 4 Ever |
325_e30 |
?????????????????????????????????????? Bmw 4 Ever |
|
Hej E det en sån spoiler som täcker kofångaren? Hittar inte var du köpt kitet. |
|
325_e30 |
INte köpt en,. men tänkt o kolla mig för. Finns det båda Sorternas? Bmw 4 Ever |
|
Ja, det finns ju olika. Om det är en sån som täcker spoilern, som ju är coolast, så på din bil har du kofångare som är i tre delar...de är delbara. Där slänger du väck listen och sidobitarna så har du mittbiten kvar som sitter med två bultar in i karossen. Ta av mittbiten och limmar den inne i spoilern. Så gör man hål i spoilern så att man kommer åt bultarna. Sen gör du bara fäste på sidorna och spacklar igen hålen. /CG |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.