AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
608

Bilen Dör helt

325_e30
Tjena, ett mycket skumt problem hända mig Två gånger idag. Det är så när jag körde på 90väg så bara dog bilen ut helt, lampor motor Sterio mm, Med andra ord allt, men starta igen. körde ett par mil, o sen hände det igen, men efter ca 1 min starta bilen igen, HElt utan några problem!! Någon som har varigt med om detta Fenomen innan? Kan det va Jorden?????????

Bilen är en 320i 87a E30

Bmw 4 Ever
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Du kanske äger min gammal diamantsvarta 325:a med m-paket ?

Den gjorde jämnt så ! :)
325_e30
Nä så är det inte.. Jävligt skumt.

För det kan ju inte va generatorn, för där e ju ström, de milen jag körde ca 15. o då skulle de ju varigt slut på batteriet,,, Funderar på om det e Jorden som Jävlas,,, någon som veT?

Bmw 4 Ever
320_e30
Har hänt samma med mig, men ingen Aning om va det va, Hände mig 4 g. men inte kommit sen dess!

Mycket konstigt problem,!

325_e30
Hmmm ja det kan man hålla med om, Värkar inte va någon som har kommit underfull med Problemet, Kollade Jorden o allt va Okej.

Va fan kan det då vara??????????????????????????????

Bmw 4 Ever
NF
440
NFd
325im -87
Det måste väl ändå vara något med batteriet eller kablarna till batteriet.

Nisse
Har vart med om liknande upp levelse med min bil. Den kan gå helt perfekt helt plötsligt kan den tvärdö i ett par sekunder och sedan gå i gång igen. Det händer inte ofta det kan gå ett halvår ibland innan det dyker upp igen.

Mvh magnus

"Your Toyota is not fantastic"
Visa användare
111
EBS
520i -88
Jag skulle gissa att det är något i tändningslåset som glappar.
325_e30
Tjena... jo min e lika dan hänt två gånger bara, funkar helt perfekt igen,

"EBS" kollat tändningen med, när jag kör o vrider täningenslåset ett läge alltså första läget då stängsmotorn, men inte Allbelysning som den gör när den dog... Riktigt sjukt problem,,, Blir till o fel söka o se om man kan hitta Felen,,

Tommy

Bmw 4 Ever
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.