|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Ettan är grymt snygg . Hade inte köpt den annars :-) övrigt så gillar jag BMW .. De har alltid varit i min smak gamla o nya modeller .. De nyare ser lite bredare ut o de gillar jag med de nya o de är kanon fina bilar att åka med *L* |
|
| Tycker E60 är väldigt fet. Och M5an är såå grym! i 3 serien så tror jag nästan att den karossen jag har E46 är bland som snyggaste. Fast hade det varit en Coupé så hade den varit fulländad. Fast Sedanen ser bra ut också. E90 är väldigt snygg när man sett den lite på riktigt. Provsatt 330D E90 förra veckan..vädligt fin innuti. | |
|
Alla de nya skarpa linjerna och högre sidorna gör att de nya bilarna ser klumpiga ut och inte alls eleganta. Möjligen kan 3-serien accepteras. Bmw är rätt okey!! |
|
| Dom skarpa linjerna är det bästa med Bangles design. Sämst är sugfisk fronterna av varierande art som han envisas med. ;) | |
|
Problemet med skarpa linjer eller plåtveck är att det är svårt för lack att fästa där och det är lätt att skava av färg också på de ställena vilket kan utgöra en rostrisk på sikt. Bmw är rätt okey!! |
|
| E39 och E46 har inte så många skarpa kanter, däremot rost. ;) | |
|
Vill poängtera att mitt resonemang angående E36: an att jag endast diskuterar form. När det gäller körkänsla och drivlina är den riktigt trevlig! |
|
|
e39 och e46 är de sista tidslösa bilar...tror jag ska ha m5 e39 när jag går i pension om 40 år :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.