|
|
|
|---|---|
| Hejsan! Ja som rubriken säger finns det någon annan modell som man kan ta dimljus till en e30? mvh // Jimpa | |
| När det gäller -87 så passar väl e28:ans. | |
|
ok men du vet ingen som passar till min 318iS -88? // Jimpa |
|
|
Ingen annan passar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| På en E30 som jag skulle sälja, så va såklart dimljusen krossade. Hade en sats med Biltemas dimljus liggandes som jag monterade. Blev faktiskt inte alls så fult som jag hade trott. Och 129kr för en sats är väl mindre än vad täckluckorna kostar=) | |
|
vilka av biltemas passade? |
|
| Nja, nu ska vi inte säga att de passade som originalen, men de passade i hålen för dimljus... Men det va dessa som jag satte dit: Länk och de fyllde ut uttaget hyfsat och vid en snabb blick så tänkte man inte på det. Jag hittade faktiskt en bild i min dator men jag kan inte lägga upp den, vad jag vet... | |
|
kan du inte maila bilden till mig? c5corvettec5@hotmail.com /Calle |
|
| när du endå är igång kanske du kan skicka bilden till jimpa_1987@hotmail.com oxå? tack på förhand // Jimpa | |
| Så ja, pojkar, nu har Ni fått bilder. Om någon av Er har möjlighet att lägga upp en länk så vore det tacksamt. Kanske är fler som är nyfikna... | |
| ja bild skulle sitta fint. lägg gärna upp här. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.