|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Har själv haft bilar med Individualfärger på skinnet, marinblått i min 540 och blålila i min 328 och personligen så har jag trivts bra med dessa då de gett lite mer liv i kupén jämfört med svart. Har inte stött på några direkta problem vid försäljning men samtidigt så vet man ju inte om det är många som inte har svarat på annonserna pga inredningsfärgen. Vet att det förekom kommentarer om det marinblåa skinnet i min 540 här på forumet men som ofta så upplevs saker olika på foto och i verkligheten. I min nuvarande kör jag dock med "säkra" men lite mer konservativa kort - titansilvermet med svart skinn... Lacken på bilen är mycket snygg så gillar du själv kombinationen så tycker jag du ska köpa den. ___ //Ulf |
|
|
Jag importerade min 330Ci som var skogsgrön på insidan. Det var snyggt,tycker jag, men det INTE lätt att bli av med sen. Bilen var kanonfin, hade all "nödvändig" utrustning osv, men när folk kom och titta så vände dom på klacken, förutom en till slut då. Men överväg det noga!!! En som vet.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.