|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet nåt om denna M3 i helsingborg? har hört att det diskuterats om oseriösa handlare förut i dom trakterna... Länk | |
|
Känns inte direkt som någon oseriös handlare och om det stämmer att han kan byta in den på Paulssons så är väl chansen relativt stor att bilen är ok. ___ //Ulf |
|
|
Den ägs av en privatperson som driver ett mellanstort företag i HBG sist jag kollade upp den. Har även kört förbi den vid ett flertal tillfällen och det ser bra ut. Den är först registrerad på hans förtag och därefter så står den registrerad på honom som privatperson. Tror inte att det ska vara några bekymmer med denna bilen. Mvh Björn Länk |
|
| Inga varningklockor ringer för mig heller, ring och prata med ägaren. Som vanligt är det A och O att historiken kollas upp. | |
|
Troligen byter paulssons Bil in den i Mars när han ägaren en annan bil levererad. Bilfirmorna brukar ge en en chans att sälja inbytesbilen om man kan. Inga varningsklockor ringer hos mig för den bilen. |
|
|
Ok då vet jag... tycker att priset verkar rätt ok på dennna bil så vi får väll se om det blir nåt köp.... /tack för infon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.