|
|
|
|---|---|
Dino |
vet ej om det stavas så men undrar vart kan man få tag i Styling grejer från de Speciellt SPEGLAR ! M-MotorSport |
netsix |
www.mh-gtr.com /netsix |
Dino |
netsix tack för hjälpen M-MotorSport |
|
Oclbrorssons.se har mycket av deras grejor, det är bara att ringa dit och fråga eller surfa in på sidan. Forza BMW |
|
e-b |
mh-gtr har väl inte schnitzerspeglar.... OCL Brorssons representerar schnitzer i sverige. |
|
MH-GTR säljer samtliga AC Schnitzer, Alpina och Hamann produkter. Produkterna finns vad jag vet inte på deras hem sida, men har själv beställt smått och gott från dem per telefon. "Min gula z3 m coupe står just nu hos mh-gtr för kamaxel/chip byte, hoppas kunna få ut runt 380hk" ;-) |
|
e-b |
Var o en kan köpa loss tillbehör i tyskland där det är billigare, och sälja här hemma. Men man blir inte offeciella representanter för det. Hoppas bilen blir klar till våren, Mezei. 2002. |
netsix |
MH-GTR är återförsäljare för Hamann och vad jag förstår skall han även vara det för AC-Schnitzer, han kan iaf få fram samtliga grejer från AC. /netsix |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Ocl Brorssons har 1700 återförsäljare i sina led i Sverige vilka tillhanda håller deras produkter. numera finns det firmor som importerar direkt utan att passera generalagenten.Tex. Hella g.agent KGK. säljs av inpro till europadelar malå mmmmmm. blev lite sugen på schnitzerpedaler får väl kolla runt lite MVH Hasso |
e-b |
Då kan du o jag det också Netsix. Så slipper vi mellanhänder = billigare = alltid roligare. |
netsix |
Det är ju värt lite att slippa jobba själv, det är enkelt att bara ringa ett samtal och beställa. Inte behöva jaga runt bland olika Tyska firmor som inte kan prata annat än tyska. Man är ju lite lat :) /netsix |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.