|
|
|
|---|---|
|
Får inte fram någon bensin.. Relät och bränslefiltret är OK. Går att starta ibland, men dör så fort man accelerar eller svänger lite krafigt. När den är "död" händer det ingetting när man bryggar kontakterna där relät sitter. När det funkar hör man ju tydligt hur pumpen pumpar, men nu helt dött. När pumpen väl går funkar den bra, går att varva fullt utan att den sackar. Kan det vara glapp i någon kabel till pumpen kanske? Sitter luckan till pumpen i baksätet eller i bagaget i en 323 E30 kupe -84? | |
|
Hej! Pumpen sitter inte i tanken på din bil, det är först 88orna som har den i tanken. Din pump sitter på bilens vänstra sida (förarsidan) just bramför bakvagnsbryggan. Du ser den alltså om du böjer dig ner. Om det är fel på pumpen har jag en jag kan sälja från en 323-83, e30. Den borde passa perfekt och har inte gått så långt. Maila mig på ximon86@hotmail.com om det är intressant. mvh /Simon |
|
|
Okey, den är lätt att byta då alltså? Någon som vet vart kablarna från relät till pumpen går?.. Under bilen? Genom kupen? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.