|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Coupén |
Sportstolar utan tvekan. |
|
Hej Robban Jag har inte betalat 5700,- extra för sportstolar och är nöjd med standardstolarna. Jag tror inte att sportstolar är avgörande för andrahandsvärdet. Jag tror att ACC och metalic lack är mycket viktigare. Jag har också valt lackade extiörs detaljer, PDC bak, Alu fälgar. men det beror ju på om du ska beställa en 120 eller inte. Du kan alltid ändra din bestälning efter köp , fram tilll veckan innan produktion. Kanske andra köpare av 120 önskar sportstolar, men köpare av 116 (118) inte har samma krav? Det jag ångrar att jag inte bestälde var läderkläddratt. Men det ingår i komfort. Johan, GBG |
|
|
jag hade valt sportstolar utan tvekan. Jag har valt bort många 330is pga att det saknas sportstolar. De är så otroligt sköna med stöd från alla håll :) BMW- När du älskar att köra |
|
|
Skulle vilja ha sportstolar till min.. Nu flyger man omkring som en vante om man kör fort in och ut i en rondell. =( |
|
| Sportstolar är en bra investering både ekonomiskt och komfortmässigt. Sportstolarna är såå mycket skönare. | |
Coupén |
Definitivt sportstolar. Svankstöd onödigt. /195cm 95kg |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.