|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver en kontakt till webastonvärmare. Det är inte den som har + o - kabel utan det är den som är brevid med flera kablar. Var köper man sån? MvH Bmw 4-ever | |
Paap Reeder |
Engstrands bil el i Bromma. Sök på eniro. MVH /// Paap R |
|
Peter: det finns en bra kille på LP buss-klimat i habo! Han vet dessutom vad han pysslar med. 036-41016 Diesel-räsern /Rickard |
|
|
fel nummer.. 036 41610 Diesel-räsern /Rickard |
|
|
o tack! Sysslar han med webaston? (nån kompis till dig?) MvH Bmw 4-ever |
|
|
Ingen kompis, men en duktig kille jag hittade av en slump när jag hade probs med mina webasto i gamla 525tds:en.. Han kan webasto mycket bra. Iofs så finns ju branzells i jkpg oxå, men vet inte hur bra de är på webasto. Dom är ju iofs återförsäljare för det och monterar även i bilar osv.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
branzells tycker är bara krånliga enligt min mening. Så jag har fått dåligt bemötande av dem men det kanske har haft dålig dag när jag var inne hos dem! Sen tror jag inte dom har nåt med webasto att göra. Får ta och slå en signal till honom. Killen du nämner är det hans företag eller jobbar han bara där? Minns du vad han heter? MvH Bmw 4-ever |
|
|
oj då det var inget bilig kablage! 1700-1800kr kostar det! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Har du prtat med honom.. kommer inte ihåg vad han heter, men han är ensam vad jag vet. LP bussklimat i habo som sagt.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Japp pratade med honom. skulle åka ner til honom för att han skulle titta på den. Men 1700-1800kr är ju skandal pris. Förstår inte hur några kablar och en kontakt kan kosta så mycket. Hade inte sagt nåt om dom var gjoda i guld. MvH Bmw 4-ever |
|
|
någon som vet var om man kan få tag på begagnade delar till webaston någonstans? MvH Bmw 4-ever |
|
|
peter78w du har mail MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.