|
|
|
|---|---|
sportsbmw |
Någon som kan rekommendera något lim, eller vad man ska sätta dit det med!? mvh / Rickard! /// BMW RULES /// |
Dino |
Köper du nytt så följer allt med jag köpte min o det var från KAMEI så jag rekommenderar dig det . M-MotorSport |
|
nån som vet ifall det e o rekomendera o limma på E39ans framlysen - det är väl plastglas där?!? går det o få bort limmet utan o få märken om man vill?? mvh Danne 390Nm - oljebrännare! vågade trotsa vintern = 20" monterade i mitten på februari, men numera e det 17" vinterpuckar som gäller igen! Länk |
|
|
Tjena Richard. När jag hade min 328:a, tog jag Bygg Silicone. Fäster kanon bra på glas och plast. "BMW make the world faster" |
|
exup92 |
Ja, om det är plastglas så borde silikon vara ypperligt. Dessutom lätt att få bort om man vill. |
|
Tjock dubbelhäftande tejp fungerar utmärkt jag har iallafall haft det på 3 av mina BMW:s Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel.. |
|
|
Jag hade dubbelhäftande tjep och nitade, det satt som berget, men kanske lite jobbigare man ska ha bort det.. |
|
| sättlim (silicone) sitter som berget !!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.