|
|
|
|---|---|
Amethyst |
Fick en sjuk tanke att klä en bil utvändigt med svart skinn. Blir nog väldigt läckert, men säkert någon i världen som redan gjort det. Bilder? Mvh Kalle BOOM BOOM BASS |
|
Jag har ett kort på en gammal Morris (?) som är klädd i brunt skinn. Jag såg den på en bilutställning för ca 15 år sedan. Hittar jag kortet ska jag skanna in det. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Amethyst: Låter otroligt praktiskt.. |
|
|
Det låter ruggigt smaklöst om inte annat :P Via BMW Individual kan du beställa din BMW Cabriolet med cabrio-taket klätt i läder efter tycke och smak. Väldigt dekadent och läckert! I Frankfurt ställde BMW Individual ut en Nachtblau 650i Cabrio med tak i Merinoläder Champagner (ljust, ljust beige). Säker väldigt praktiskt :-)) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Googlade "leathercar": Länk Dock inte svart... men det finns tydligen läderbilar! ;-) |
|
Amethyst |
Den var inte särskilt snygg! När jag såg det framför mig så var det det den riktigt matta svarta ytan som lockade men samtidigt urskilja bilens karossform. BOOM BOOM BASS |
|
Det är bilen i Constrictors länk som jag plåtade men min bild är bättre. Jag ska se om jag kan fixa den i helgen. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.