|
|
|
|---|---|
|
Länk Tycker att den är grymt snygg,fått till de klockrent som kan vara ganska svårt på denna modell,och den ser tom med bra ut med ögonlocken! :) Lacken är ju inte heller direkt ful om man säger så... Men är de en vanlig M3/M5 front den har? svårt att se tycker ja... | |
| tycker det verkar som om det är m5 front från nyare modell | |
| Reiger vill jag minnas... | |
|
det e en grymt ful kopia på ett m-pkt till e39:an.... man behöver väll inte överdriva.. när man ska montera ett spoiler pkt..!! Piratkopior SKA inte monteras på BMW..!!!! |
|
| Extremt ful bil måste jag säga... | |
|
Den fronten gör sig rätt om en 20åring sitter bakom ratten o glider i sommarmörkret!=) annars är den för vulgär tycker jag! MVH |
|
|
kan inte de vara streetfighter kittet som har kommit till e34 i samband me 2fast vågen som kom för ett tag sedan men om ja ska va ärlig så vet ja inte riktigt mvh pezen Länk |
|
|
Påminner om Riegers fronter sukken |
|
|
Tycker att den liknar mycket fronten på min beemer. Fast min är ju snäppet 'vulgärare' och snyggare. Jag är inte en 20-åring, utan en ungdomlig 36-åring, med motorsportintresse. Rieger är inte "piratkopior", utan kopierar originalet och ger den ett tuffare stuk, men det är absoluta kvalitetsgrejer förutom att dom inte är helt färdiga för direktmontering från fabrik utan kräven sin händighet för att få allt på plats. När man väl har det på plats så slår det originalet med hästlängder i tuffhet. Min bil: Länk Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
| Roughrider: ungdomlig 36-åring....jo...Jag vill inte vara taskig men din bil ser förj*vlig ut faktiskt...inte ungdomligt eller nåt sånt det är bara hemskt | |
|
e34briliant: Med den kommentaren så har du verkligen lyckats att avslöja din, enligt mig, mesiga smak angående bilars utseende. Men sådana bilar som min väcker alltid uppmärksamhet och upphov till delad smak. Men smaken och kommentarerna avslöjar en. Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
|
mesiga smak? okej jag har en röd e34 525a sänkt, 17tums fälgar, tonade rutor, m5 bak spoiler, m5 vinge, m5 kjolar, alpina front, breda huven o njurar, angeleyes/klarglas lyktor, exktraktor grenrör, rostfritt sportsystem, chippad, sportfilter, skinnstolar, baslåda etc etc...det är väl inte så mesigt? jag tror du söker uppmärksamhet med din bil precis som du säger "min väcker alltid uppmärksamhet". Visst är det kul att folk lägger märke till bilen men nästa gång du e ute o kör o folk kollar på din bil tänk då hur många som kollar för att den ser förj*vlig ut och hur många som kollar för att dom tycker den e snygg |
|
|
Är det dagis nivå nu eller:) Alla har ju olika smak, och tur är ju det..... Mvh/Palle |
|
|
The roughrider du har en fin bil!!! inget snack om det! men alla har ju olika smak,, tur det som sagt MVH |
|
|
Denna bil var SKITSNYGG tills han satte på denna front... Länk Tidigare hade han M5 E34 fronten. DANNE Min bil: Länk |
|
|
Usch ja, den fronten var verkligen hemsk! Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
| Håller med om att smaken är olika.. Men de gröna flamsen var ju sådär eller.. | |
| Det räcker med små mods för att E34 ska bli snyggare typ angel eyes vita blinkers diskreta ögonlock sänktfjädring rätt fälgar mm men hänga dit vulgära plast kit typ som galningarna i UK( typ som i tidningen Max power eller Redline) gör får i vart fall mig att spy tyvärr! Vissa kit från Rieger funkar men inte allt! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tycker det är tur att alla har olika smak betr. utsmyckning! Vore väl ganska trist om alla BMW såg likadana ut men olika färg. Lite personlig prägel på bilarna gör ju saken lite roligare, men visst finns där väl gränser hur långt man bör gå! Man kan ju dra lite nytta av andras succeer samt misstag. Har själv lite ideer om hur man ska göra sin egen lite roligare men vill samtidigt ha bilen så mycket original som möjligt! |
|
Förstår inte riktigt hur man kan tycka den bilen jag länkade till överst är vulgär,tycker den är väldigt diskret för att vara en "stylingfront" sen gör de väl mycket att den har en ganska mörk lack. Ser ju iaf 100 gånger bättre ut än en orginal e34,fy va fula dom är då!! |
|
|
Bara för att en bil väcker uppmärksamhet behöver det ju inte vara positiv sådan. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.