|
|
|
|---|---|
|
Vet någon var man kan köpa nürnburgring klistermärke (kontur av banan) att klistra bak på bilen? har sett många som har det men hittar ingen stans att köpa. Tacksam för svar Niklas | |
|
På ringen så klart om det skall vara äkta vara!! Finns annars ofta hos tyska styling bodegor annars t.ex. FK eller D&W m.fl. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Nürburgring har jag aldrig hört talas om... däremot så finns det en halvkänd bana i tyskland som heter Nürburgring ;-) Klistermärkena skall köpas på macken vid Döttinger Höhe för rätt känsla. Dessutom får de bara monteras på bilar som kört minst ett varv på Nürburgring Nordschleife. Jag fuskar och har monterat ett på 318is, fastän den sannolikt aldrig kört där.. jag körde däremot ett varv där i somras med 740iA -95, men det var lite under E38:ans värdighet med klistermärken... Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Eller här: Länk endast 3 pund är mkt överkomligt Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Available to United Kingdom only | |
|
Kalle jag har hört talas om både Nürburgring och Nürburgring ;) /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
|
Ja ja ja, jag skrev felaktigt rätt när jag egentligen skulle skriva fel, för att påvisa att Nürnburgring är fel och Nürburgring är rätt. Nu blev det rätta jag skrev fel, fast felet uppstod eftersom jag automatiskt skrev rätt. :DDD Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kalle, blev det rätt det där? ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Tycker inte man har rätt till ett sådant klistermärke förräns man kört där... Samma som att sätta m3 emblem på en 325... | |
|
Tobbelito; Det är alltså okej att sätta M3 emblem på sin 325: a, när man väl kört en M3?=) Just nu har jag Nürburgringdekal på den enda av mina 540i E34 bilarna som jag inte kört på Nordschleife=) och ja, jag köpte från macken närmast banan. Mvh Stephan |
|
| Hehe nej.. Det var bara en snabb jämförelse på 2 klassiska grejer som jag stör mig på... :) | |
|
Tycker inte heller att man ska sätta på Ringen-dekalen på bilen om man inte har varit där med bilen. Visserligen är det endast en mycket liten bråkdel av trafikanterna som känner igen märket. Men för oss som gör det är märket heligt, |
|
|
Appropå Nürnburgring. Kompisen skulle köra ner en bil åt en förare till ringen. När han börjar närma sig målet så ringer bilens ägare och frågar: - Var är ni? Går allt bra? - Jadå det går utmärkt vi är framme i Nürnberg om nån halvtimma =). - VAD SA DU?? There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Var lite snabb på knappen... Kompisen hade iaf åkt helt fel och åkt till Nurnberg istället för Nurburg. Det var bara att vända åt rätt håll och stå på och ta emot skämten =). There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.