|
|
|
|---|---|
|
Undrar lite vad man kan få ut för min 740, lite info: Bilen är importerad 2001 och har haft 3 ägare i Tyskland och jag är femte ägarn i Sverige. Den har gått lite mer än 35 000 mil och servicebok finns ej, dock finns lite gamla besiktningspapper och kopia på briefet. Rent maskinellt går bilen bra och inga missljud. Jag har kontrollerat oljepumbsbultarna så dom är okej. Chassiet känns bra men silentblocken börjar bli slitna. Karossen ser bra ut med tanke på milen= lite stenskott i fronten. Rost finns det knappt endast lite på bakluckans underkant. I övrigt så finns det en ca 5 cm lång buckla i förardörren och en liten buckla i bakskärmen som endast syns i solen. Inredningen är fräsch förutom ratten som skinnet har gått sönder på. Det mesta finns i utrustningsväg förutom elstolar. Ac kompressorn vet jag om att den är skuren. Så vad säger panelen? //Per | |
| Oj, den är nog rätt kall är jag rädd. Gissar på slutpris mellan 20 och 25 000 kr. | |
|
Jo jag vet att marknaden för e32 är iskall. Vill så gärna köpa en 635 så jag står och tvekar om jag ska försöka sälja den och få tag på en e24 under våren eller om jag ska behålla den och spara pengar till nästa vår så jag kan försöka ha 740n som bruksbil och 635a på sommarn. //Per |
|
|
Behåll det är mitt tips, om du trivs med den, sista årsmodellen av E32, bara det är trevligt=) Mvh Stephan |
|
|
Jo jag ska behålla den har jag beslutat mig för, känns synd att sälja den nu när jag har besiktat och skattat den. Det är bättre att lägga 10 papp på delar och få den att bli felfri så kan man sedan avnjuta flera tusen mil och veta att bilen är schysst. Bara att börja spara till en e24. //Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.