|
|
|
|---|---|
|
En kollega till mig som har en E34a, 535i -88, har problem med att det bildas mycket imma i bilen. Bilen saknar AC. Jag har inte kollat på den, men enligt utsago så ringde han en bilfirma (ej BMW, men de skulle visst vara experter på BMW iaf) och de sa att det kan vara utblåsen som är igensatta??? Dessa skulle visst sitta någonstans kring baksättet ner mot bakre hjulhusen... Detta har jag själv aldrig hört talas om, någon som vet något om detta??? *BAWORAK* | |
|
Det var inget jag noterade när jag bytte inredning i min 525. ___ Vagnparken: Länk |
|
| Menar dom kanske utblåsen under stolarna? | |
|
Vilka utblås är det e34briliant? Eller menar du utblåsen under framstolarna som ger värme/kyla på fossingarna där bak? Det jag förstod det som var att det skulle liksom sitta ngn form av utblås/utsug...men jag har som sagt svårt att tro det. Skulle bli lite knepgit med cirkulationen då:-) *BAWORAK* |
|
|
Sitter bakom bakhjulet på insidan av bagage utrymmet, bakom täck panelen nr 23 Länk Mvh Danne |
|
|
Precis, lossa bagagerumsklädseln på sidorna. Man jag skulle börja med att kolla så att det inte är någon fukt i bilen, om mattorna är torra. Det kan vara läckage någonstans , som gör att bilen blir våt inuti. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hygglo, Ska prata nmed honom om detta. tack för alla värdefulla tips. *BAWORAK* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.