|
|
|
|---|---|
|
Hej. Är nyfiken över hur mycke man kan få för en M3 E46 med följande spec: reg. 01/2003 Svensksåld Mil: 3550 Carbonsvart Röda läder stola (dom ser ut som helt nya) Börstet alu Manuel CD-växl. H/K ljyd Taklucka 19" CSL ORG. m. nya pilot sport. (275 bak, 235 fram) Ditec behandlad PEDANT sköt. Ser verkligen ut som NY. Verkligen. Låt mig höra från dom som vet något om det? | |
|
Jadu, sålde ju min i november. I princip samma spec. men med mindre mil och reg 10/2003. Sen hade jag delläder/alcantara och inte fullskinn. Bilen i sig i mycket bra skick, fick 355' Det jag upplevde var att det var svårsålt med manuell låda, alla vill ha SMG. "...there are only 10 kinds of people...those who understand binary and those who don't..." |
|
|
Hej. Var det privat salu? eller till återförsäljare? //StigM3 |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
jag hade kunnat åkt i just den bilen som m3e46 sålde, ångrar mig fortfarande att jag inte "låg på" mer.... jaja, inget att göra, men nu hittar jag ingen bil som motsvarar den. känns fel att betala 320-330' för en -02 när man nästan hade en 10/03 för 20 papp till. personligen tror jag det röda skinnet drar ner priset. BMW i Danderyd sålde en -05:a för 429' häromveckan, med SMG och rött skinn på ungefär samma miltal. med det priset i bakhuvudet tror jag den bilen står i 330-350 vid en privat försäljning. mvh Johan |
|
Johan: Jag tror du kanske har rätt, men samtidig är jag inte helt överens med det ang. det röda skinnet. Jag tror att för rätt köpare är det bara ett plus att skinnet är rödt, med tanke på kombinationen carbonsvart, CSL 19" och sen det röda? Men det gäller jo att hitta rätt person så klart. Mvh. StigM3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.