|
|
|
|---|---|
|
Tjenare. Är härmed stolt ägare av en 325 E30 -88 med stora M-paketet (M-tech II), det enda sorgliga med bilen är att vänster dörrpanel saknas, om jag bara kunde hitta det nånstans så vore det ett komplett M-tech II. Har letat på Powerbörsen, men inte hittat några mer än till 4DR o dom passar nog knappast till 2dr. Någon som vet? Beemer, a way of life. | |
|
BMW har det garanterat. Eller så letar du på bilskrotar. Testa: www.bildelsdatabasen.se Keep Your Distance! |
|
|
Länk Menar du? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Finns tyvärr ej hos BMW som lösa delar utan man är tvungen att köpa ALLA sidopaneler. Kostar lika mycket som helt begagnat M-paket... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
heltsonika: Ja, det var den jag menade. Keep Your Distance! |
|
| Någon som vet dagspriset för ett nytt M-paket hos BMW btw? | |
|
Säkert svindyrt Beemer, a way of life. |
|
| 15-20k | |
|
Mjo...borde vara svindyrt men ibland bedrar man sig och blir glatt överraskad av att ens farhågor över BMW´s ibland svindyra priser kan visa sig vara inom rimlighetens gränser. BMW körde med en drive för cirka 2år sedan då man kunde köpa M-paket till nästan alla vagnar som då fanns i produktion för 5500kr. Blev nu så nyfiken att jag ska ringa BMW nästkommande dag och fråga vad det kostar, tror dessutom tills jag eventuellt blir bevisad motsatsen imorgon att man kan köpa panelerna löst. |
|
|
Säg gärna till hur det är. Beemer, a way of life. |
|
Amethyst |
Fanns väl inte många vagnar i produktion för 5500kr? :)) BOOM BOOM BASS |
|
Amethyst< Nej...men väldigt många M-paket för 5500kr till vagnar som fortfarande var i produktion då. |
|
|
Så man kommer med största sannolikhet få köpadörrpaneler till båda sidorna? Märkte nu även att kjolen saknas på ena sidan, f*n detta kommer bli dyrt. Beemer, a way of life. |
|
|
5500:- kostar M-paket sidorna till e30 hos BMW, sedan tillkommer lackering och monteringsclips. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
| Bmw saluför inte paketet längre endast kjolarna finns kvar som artikel. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.