|
|
|
|---|---|
|
Vad tror panelen att jag kan få för min E30 318is? - Brilliantröd med den rutiga is-klädseln. - Runt 21000 mil på mätaren. - Inredning i bra skick. - Tre tidigare ägare, svensksåld - Utvändigt i ok skick, rost i skrämar tanklock osv. - Defekt servo, som att köra utan servo mao. - Defa larm, taklucka, elspeglar annars förmodligen enbart standardgrejer. - Fullstämplad servicebok samt mycket kvitton. (gjort service själv på slutet med kvitton) - Nybytt tank, Silentblock bytt i höstas. 14" krysseker fälgar med bra Continentaldäck. Is-läpp som ska monteras, Dubbade vinterdäck i ok skick men inte mycket mer. (slitna dubbar i bakdäcken) bes. nästa vecka som förhoppningsvis klaras av utan anmärkning. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
|
Länk bild på skönheten. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Tippar på en 20-23 tusen!? | |
|
Andersson: Jag letar bruksburk och denna har jag ju sett. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Micke, räcker det inte med 320:n? :-) Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Micke: Säger precis som Abbe, Räcker inte den du har:) Men om du är intresserad så är du välkommen, dock tror jag att hon är lite för rostig för din smak, herr putstrasa:) Någon annan som vill ge sig på en värdering? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Håller med om ett värde på ca 20. Tror dom har stigit något. Sålde min för 1,5 år sedan för 19.500 kr. Miltal 23500, men endast lite rost, 15 tums BBS fälgar med bra däck samt ny katalysator. Mr C |
|
|
Tror på ett slutpris på 15-17tusen beroende på hur allvarlig rosten är. Det ligger 2st is på blocket för tillfället för 16tusen med ganska låga miltal och folk inte verkar springa benen av sig för att köpa dem. Länk Länk |
|
|
Bilen i nedersta länken är såld :-) /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
Ok grattis då eller? vet du vad den gick för till slut? Kan ju vara bra med ett exempel ur verkligheten, vad folk är villiga att betala för bilarna som säljs. |
|
|
Den gick för 15kkr. Såldes till en bekant till mig. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
Har fått tillbaka bilen nu så jag bytte bes. tid till fredag morgon denna vecka istället. Om det inte är några problem så åker det med största sannolikhet ut en annons på bilen under helgen. Efter det får vi se vad som händer och vem som får rätt:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.