AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.057

Fantastisk service.

Jo
233
Jomu
528iA Touring -00
När vattenpumpen skar i morse så blev det bärgning till Göteborgs Bilservice i Partille. Ringde och förvarnade att jag skulle komma med bärgningsbil :( Väl framme så tar Joakim in bilen direkt och börjar arbeta med den, trots ett späckat schema. Det är vad jag kallar service !!! Tacksamheten är oändlig.

Har ni inte provat på riktig vad riktig service är så testa hos Joakim, ni lär ALDRIG gå tillbaka till er tidigare verkstad, det vågar jag nästan lova.

Tack för ordet.

MVH

JoMu
Jo, Joakim e allt bra, men du hade en FANTASTISK tur att du fick tag i honom. Det brukar vara i stort sett omöjligt! Personligt besök är det som gäller för det mesta:-)

/Magnus

Min samling:Länk
Visa användare
2.765
ravve
Volvo V70R AWD -04
Bra service? Nån annan fick ju vänta på sin bil medans han tog din, inte så bra service till de som redan stod i kö.
Intresseklubben har noterat...

/Magnus

Min pärla: Länk
Go
393
Golddigger
G11 730d -16
ravve: Det är ju inte säkert. Dom bilarna som fanns där kanske hade ett annat "leveransdatum" och Joakim gjorde säkerligen bedömningen att han kunde klämma in ett litet vattenpumpsbyte!
"ravve" vet ju inte riktigt vem Joakim är - har själv haft honom som min BMW-Guru sen min 1:a Beemer i slutet på 80-talet. Han fixar det - jag lovar!

/Magnus

Min pärla: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.