|
|
|
|---|---|
|
Verkar lite skumt att de e 5vxl låda i den. Den ser dock riktigt fräsch ut. Länk | |
|
Luktar bluff lång väg om du frågar mig... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Hoppas inte att du menar allvar... En av de taffligaste bluffannonser jag sett hittils på mobile.de. Vet inte riktigt var jag ska börja... Om inte 3000 euro för en 96a med 7900 mil räcker som varningsflagg så kanske att bilderna är på en USA bil med 240 hk. M3:an avställd 20051028, 77871 km - Länk |
|
| Inget ja funderar på att ens tänka tanken att köpa. Men billigare m3 får man leta efter, sen får de va hur mkt bluff de vill. | |
|
Det verkar även som att annonsen har kopierats rakt av för så vitt jag vet har tyskarna inte börjat mäta körsträcka i miles än: "Less than 10,000 miles on Yokohama AVS sports," Om folk går på annonser som denna är jag inte förvånad över att så många blir lurade på mätarskruvningar. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Det är ju en USA M3 motor i den, eller en vanlig typ 328 motor. Möjligtvis bluff. Eller så är det en USA modell. Problemet i t.ex Finland med USA E36 M3'or med 240hk är att bilprovningen i Finland som registrerar importerade bilar, vet inte om att USA M3 hade 240hk, så beroende på årsmodell blir den 286hk alt 321hk bil... Helt sjukt. Bra många har blivit lurade i Finland pga detta. | |
| Herregud, finns det fortfarande folk som tror på dessa annonser? :O | |
| Alla bilar som är ovanligt billiga på mobile.de är skämt och bluff och är ifrån england eller USA, Dom vill gärna att man betalar in pengar i förväg via westernunion.. Var en kille här i sverige som försökte detta på mig när jag skulle köpa en bärbar dator på tradera, han blev avstängd ganska så fort. Ibland är det väldigt lockande att köpa en billig bil på detta vis´men fan va lättlurad man måste vara om man går på detta allvarligt talat, och då får man skylla sig själv. Därför har juh mobile också varnat för detta.. Hade bra!!!! | |
|
Nädå det var inget fake! Pratade med killen idag så jag sände över 2500 Euro som förskottsbetalning. Ska få bilen nästa vecka, F*a va gött att nån gång få göra ett klipp. Hade bra nu ä de fest! |
|
|
bias: :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.