|
|
|
|---|---|
| Hade fått lite oballans i bilen. Skulle ner och ballansera om framfälgarna. Då visar det sig att vänster framhjul är "knäckt" pga att jag körde ner i en omarkerad håla i vägen. Jag blir så jävla förbannad! Så nu är hela processen igång. Ringa kommunen, gatuverket och alla andra jävlar som har med det att göra! Det är väldigt dålig stil av dom och inte märka ut hålen. Någon som har erfarenhet av detta? Ska försöka kräva dom på ny fälg och däck. | |
|
Erfarenhet? Jag kör fan slalom varje dag till och från jobbet mellan alla jävla hål!! Är det detta vi betalar skatt för? Jag vet att man har rätt till ersättning, så stå på dig! /Klas |
|
| Jag bor i norbotten...finns inge sämre vägar än här,,förra bilen jag hade körde jag i ett gupp och slog sönder avgassystemet,vägverket ersatte de! | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Jag har fått ersättning av dem, så stå på dej, dra dit och knäpp kort med kamera det gjorde jag. Spräkte knapdet på en 18" BBS-RS Split, så däcket oxå gick sönder. |
| Ingen som har en framfälg liggande? Måste ha bilen så snabbt som möjligt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.