|
|
|
|---|---|
|
Har letat ett tag efter en Z4 i Tyskland, har hittat en del men ingen klockren. När jag surfade in idag så hittade jag dessa två annonser! en av bilarna finns i Hamburg och den andra i lipzig men de använder samma bilder?? Länkar: [LÄNK] [LÄNK] | |
|
Här är fungerande länkar: Länk Länk |
|
| Men lägg av nu .. tror du att du får en Z4 3.0 för 15.000 Euro på allvar ??? | |
|
Och den ena annonsen är raderad... Bluff tror jag det stavas...;) ___ //Ulf |
|
|
"Bilarna är jätte billiga i Tyskland", jag hittade en sådan som du har fast för bara 15.000Euro..... EN MÖJLIG BLÅSNING???? Vad tänker folk med? ÄR DET FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT, SÅ ÄR DET SÄLLAN SANT! Schnell Schneller Sterlingrau |
|
|
Länken som numer är borttagen har varit ute en gång tidigare för 18000. Stog något om att han hade med bilen till England och kunde skeppa den till sverige..... En riktig blåsning! |
|
|
Den som går på det där får nästan skylla sig själv. Snålheten bedrar visheten ibland. __ Joakim, Karlstad Z3 2,8 Coupe -99 |
|
|
Det enklaste är att kontakta säljaren och känna av så att säga vill de ha några pengar i förväg typ western union eller liknande så är det blåsning !!! Mobile.de är i övrigt fullt med sånna där tittar jag själv bara på handlarna aldrig privat |
|
| Inga problem med att köpa privat men om man tror att man får en bil 10.000 Euro eller mer billigare i tyskland än i sverige då är man illa ute... | |
| en polare blev blåst på mobile.de....en motorcykel stackarn...så var försiktiga! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.