|
|
|
|---|---|
|
tänkte höra om det är någon som känner till denna firma AZ Automobil i Örebro AB. De har en 328 -00 länk. Länk | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Nej ingen aning, det dyker upp importfirmor som maskrosor i gräsmattan varje år i Örebro, antingen nån som startat om med nytt namn eller ny ägare. generellt sett så är det ju bilen och dess historik som DU ska kontrollera med Tyskland, som avgör köp eller inte, men tyvärr så dräller det av firmor med mätarskruvade, krocklagade "lik" i Örebro finns några få seriösa. ///MVH Hasso Länk |
| Tack, Hasso | |
|
hasso: Vilka importfirmor här i stan anser du vara seriösa?? |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
En är auktoriserad japanhanhandlare, sedan har jag inte hört något direkt negativt om en importör i Marieberg som hållit på i många år och där bekanta har köpt bilar ua. Finns säkert några till hyfsade, men alldeles för många dåliga vibbar hos allt för många tyvärr, man ser och har sett allt för mycket som aldrig skulle ha kommit innanför gränsen. Tyvärr en trend genom åren som bara ökat. Och namnge några är inte bra för välbefinnandet gnällbältet är för litet för det. ///MVH Hasso Länk |
|
Slå en signal till Håkan på Ansvarsbilar i Västervik. här har ni en seriös handlare. Länk Tel. 0490- 366 64 Fax. 0490- 366 68 E- post. hakan@ansvarsbilar.se En handlare som vågar visa sitt ansikte på sin hemsida. |
|
|
.... och som tar DUKTIGT betalt för sina bilar. /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
Hej såg denna tråd.. Vill bara varna för denna bil som jag var och tittade på.. Imp från Italien, gick fruktansvärt orent i motorn. Hadde gått ca 11000 mil på mätaren har jag för mig. men när jag fick garantireprations papprena från bmw så hadde den gått 12500 mil redan 2002. En gammal tråd men hoppas ingen köpte bilen |
|
Som sagt exempel på typiskt bakgårdshandlare av okänd härkomst i Örebro. ///MVH Hasso Länk |
| Ja jag tittade på många olika e46 i örebro.. alla import. många var jätte fina och utan skador men två av dom var tillbaka skruvade enligt bmw:s garantireprationer och en saknade servisbok. Örebro känns för mig som ett riktigt skumt område att handla bil på. mycket konstiga små firmor. Det sluta med att jag köpte en sv-såld bmw | |
| Örebro är Sveriges 3:e mest kriminella stad...enligt BRÅ. | |
|
BimmerX5:s inlägg får mig att tänka på en gammal goding ur arkiven Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Jag köpte en bil på AZ Automobil AB i Örebro i november. Jag han knapt ha den en månad fören de började knacka i motorn, så vi kontaktade säljan på AZ Automobil AB men dom svarade bara att det inte var deras problem. Vi har tagit hjälp av ARN som tog ett beslut den 27/5 om att dom rekommenderar att AZ Automobil AB genast ska betala. Men jag har varken hört av dom eller sett nå pengar. Jag skulle rekommendera någon att köpa bil där. |
|
| Nu heter dom Autostop AB .Nytt namn på firman, och annan firmatecknare . Men samma man som ägde Az automobile | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.