|
|
|
|---|---|
| ... | |
|
325:an sedan hösten 2000 735:an sedan december 2005 Men jag gissar på att jag blir slagen rätt hårt av vissa... mvh |
|
|
BMW sedan 2000 (M5 E34), 330 är äldst, 06, 2004. M5'an 10, 2004. Blir nog slagen gul o blå:) |
|
|
E28:an har jag putsat på sedan den var ny 1985, även om det var mina föräldrar som ägde den fram tills jag tog över ”på riktig” 1994: Länk Jag får väl be om att bli begravd i den, när det dags! ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Har haft min E28 sen 1998.... | |
Paap Reeder |
M535:an köpte jag -89 (?) MVH /// Paap R |
|
Min 318 har jag haft sedan ny -88. Men jag vet att flera på forumet slår detta. Det är förövrigt dags att ersätta den nu eftersom vi har börjat köra 8 mil/dag även med den som andrabil. |
|
|
3.0S -72. Köpt 1979 och kört 54.000 mil sedan dess! Per L |
|
| Bosse J har väl nån vagn han haft riktigt länge, om jag minns rätt... Bosse? :) | |
|
Per L: 54000 mil i samma säte är respekt! Tänk då att du inte snittar en mil i timmen. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Åjo, Micke, så sakta ska man väl inte behöva köra ;) "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Micke: Skall vi ta det bokstavligt så kan jag förstås inte påstå att det är "i samma säte"! Så bra säten är det inte i en 3.0S! Jag har bytt förarsätet 2 ggr. Senast i somras vid 68.000 mil blev det tillfälligt ett SAAB-säte! Tillfälligt i den meningen att jag återställer till ett original BMW-säte den dagen jag slutar köra med den dagligen. Mellan 7 och 8 mil i timmen brukar det bli för mig i genomsnitt så jag har spenderat runt 7200 timmar bakom ratten på den bilen! Per L |
|
|
Mmm.. Jag menade såklart 10 mil/timme.. Sorry för felskrivningen.. Min tanke var ändå att det blir mååååånga timmar i samma säte eller i detta fallet bakom samma ratt. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
m535i sedan 1994 |
|
|
Jag som tyckte att jag var duktig som lyckats behålla 318is enda sedan i oktober ifjol (men säljer den förmodligen imorgon) :D Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Jag ägde min 325a längst dvs 15 månader :o) /Olof |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.