|
|
|
|---|---|
_WmB_ |
undrar vad en bmw 528i -86 är värd karossen är rullad 17 tusen mil, motorn gått 7 tusen mil , ovanligt fabriks kjolpaket (ej m-paket) vet dock inte vad för fabrikat på detta , bilen är silver och slit delar är bytta för 10 000:- under förra hösten 100% rostfri allt original så som fälgar osv , bilen är mycket fin. tacksam för svar |
|
15-22tkr, att bilen skulle vara 100% rostfri tror jag inte på, om den skulle vara det så äter jag upp en regummering :) mvh |
|
|
Är den riktigt fin så ligger den nog runt 15-20000. Men att den är helt rostfri är jag även lite skeptisk till. Har själv E28 och vet vilka spännande ställen de rostar på. Börja med att kolla vid skyltbelysningen bak...:) Men om den är fin så tycker jag att du ska slå till! Det är härliga bilar och fina E28:or börjar bli ovanliga så värdet kommer att hålla sig fint! Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
_WmB_ |
den har bara haft en ägare och varit gubbkörd tills nu då han gick bort , kanske inte till 100% men till 99% då det bara är någon liten bubbla på nåt ställe , vet oxå ställen där e28 rostar då jag har en själv men denna är riktigt fin kan jag säga |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.