AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
460

värdering bmw e28

_WmB_
undrar vad en bmw 528i -86 är värd

karossen är rullad 17 tusen mil, motorn gått 7 tusen mil , ovanligt fabriks kjolpaket (ej m-paket) vet dock inte vad för fabrikat på detta , bilen är silver och slit delar är bytta för 10 000:- under förra hösten 100% rostfri allt original så som fälgar osv , bilen är mycket fin.

tacksam för svar
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
15-22tkr, att bilen skulle vara 100% rostfri tror jag inte på, om den skulle vara det så äter jag upp en regummering :)

mvh
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

Är den riktigt fin så ligger den nog runt 15-20000. Men att den är helt rostfri är jag även lite skeptisk till. Har själv E28 och vet vilka spännande ställen de rostar på. Börja med att kolla vid skyltbelysningen bak...:) Men om den är fin så tycker jag att du ska slå till! Det är härliga bilar och fina E28:or börjar bli ovanliga så värdet kommer att hålla sig fint!

Min svarta: Länk
Min blå: Länk
_WmB_
den har bara haft en ägare och varit gubbkörd tills nu då han gick bort , kanske inte till 100% men till 99% då det bara är någon liten bubbla på nåt ställe , vet oxå ställen där e28 rostar då jag har en själv men denna är riktigt fin kan jag säga
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.