|
|
|
|---|---|
|
Hej, fick nyligen ett hett tips om att min stulna svarta BMW M3 Coupé har setts i förmiddags i Solna, Stockholm. Håll ögonen öppna allihopa! Om ni ser den RING 0739-850 842 Vita blinkers, taklucka. Ej vinge, ej tonad, ej emblem baklucka. 17 tums "Motorsportfälgar". Mörk alcantara inredning. | |
|
Prova och ring nån radiostation, dom kanske kan hjälpa till? Ska ut och fara lite strax, slår en flukt... Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Det var VÄLDIGT många polisbilar som stod vid vägkanterna spridda över solna/bromma i förmiddags, har den varit inblandad i ngt rån eller så? Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Asken: TACK FÖR STÖDET IGÅR! Det värmde djupt in i BMW själen! :) |
|
| ExM3: Stabilt, det fina med misstag är att man lär sig eller hur:) | |
|
Jo det stämmer ju... Har lagt ut förfrågan på fjärrstyrd atombomb och har börjat föda upp Sveriges elakaste dobbermann. Kraftig elgstudsare med kikarsikte står också högt upp på önskelistan... ;) Det blir till att jobba dubbelt kommande året för att sedan se till att jag inte blir kallad "ExM3"! :) |
|
|
Folkilsk pittbullterrier med AIDS är senaste på anti-sno fronten ifrån USA:) Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| Låter superbra!!! :) | |
|
Hej, Ingen som sett min ögonsten(fd?) ståendes i en lada ute i skogen eller undangömd nere i ngt garage i Stockholmstraktenn? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.