|
|
|
|---|---|
|
Ja då var man på vägen igen!Nytt oljetråg n,oljepump samt en kardanstång från falkenberg.Bilen går bra men den slingrar och vill gärna täcka hela vägen när det är riktigt halt.Det känns det som om framhjulen, men bara det vänstra är i luften. Någon som har erfarenhet kanske en bärarm eller stag som som fått en kyss. Konstigt nog drar inte bilen när jag bromsar. Ratten lite ca 15 grader till vänster | |
|
Har samma problem med aningen snedställd ratt i min 520, samt att den gärna vill dra åt antingen höger eller vänster vid landsvägskörning... skulle tro att en framhjulsinställning är på sin plats eftersom att styrlederna är bytta. Kolla alla tänkbara stag i framvagnen såsom stystag, bärarm, länkarm ja allt. Känn, vricka och kolla så att alla bussningar är okej... efter vad du skriver låter det som att något har fått sig en kyss mot t.ex en trottoarkant. För min del blev ratten sne efter att jag kört i en djupt nerliggande brunn i en kurva :/ Borta Med Winden |
|
Amethyst |
Mät så att bakhjulen är bredare än fram, stämmer inte alltid med måtten. läs tråd "de lurar oss med däck bredden" Mvh Kalle |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.