|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken låter är detta något som någon har provat? Låter som ett vettigt alternativ! Någon som vet priser m.m? Står inte mycket på deras hemsida. Vore tacksam för svar! Mvh // Martin | |
| vet bara att bmw och mb volvo i sth använder buckel service:08-352138/0706549444 han e grym!! | |
|
Tycker att dentmaster är halvbra känner ägaren lite !!!! Är inte 100% imponerad av deras jobb |
|
|
Hejsan, tackar för svaren! Fallet är som sådant att det är ett litet dörruppslag på min höger bakskärm ca: 30 från tanklocket jag skulle vilja få bukt på, finns det några alternativ till dentmaster? Har hört att ditec kan råda bot mot detta, det hade juh vart bra då dem är hyffsat lätt tillgängliga?. Är tacksam för mer råd/tips/åsikter.. Mvh // Martin |
|
|
CarDent gjorde ett arbete på en 528 Touring jag hade. Två bucklor försvann klockrent, den tredje kunde man fortfarande se från vissa vinklar med rätt ljus. CarDent själva var inte nöjda och tog inte betalt för den bucklan. Repotage på Autopower: Länk Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.