|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
var kan man finna sådat, till vettigt pris??!!! Har tänkt att hotta till pärlan lite fast de inte behövs =) | |
|
du har väl skruvat en hel del med din bil?? har du en aning hur mkt du lagt ut på den??!!! |
|
|
Svårt att uppskatta så här efter då jag ej haft koll på de olika kostanderna tillsammans + att jag ej gjort alla eftermonteringar själv. Men M-paketet är ju monterat från farbrik. Sen det som är eftermonterat är följande (med ungefärliga priser exkl. monteringskostader): Fälgar: ca 24 000kr + däck. M3-speglar: 8000kr (orginal nya) M3-inredning: 10 500kr (orginal beg.) Frontläpp: 2000kr Takvinge: 1400kr Bakvinge: 2500kr (orginal beg.) Baklyse: 1300kr Inv. "kromline": ca 4500kr Sportbromsar: ca 3000kr Säkert glömt något. Sen har jag ju ej givit fullpris på de flesta delar heller då man har en del bra kontakter. Anser nu att bilen är klar enl. mig och den ska ej ändras något mer. Vad har du tänkt hitta på med din? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
jag hade väl tänk att fixa, lite -m3 speglar -vinge, inget förstort -fram och bak "spoiler" -eyelids -baklysen kanske m3 stolar har ett begangnat par ja kan köpa men dom e rätt risiga, kanske kan klä om dem.. |
|
| Köp e46 m3_bakläppen skit snygg...finns på bmw | |
| Hittade precis e46_m3 läppen på danmobility.se ...lite skillnad på pris 500kr.. men då vet man ju inte kvalitèn på den... | |
|
hallo grymt tacksam för all hjälp och alla förslag. nu har ja lite att bita i... frontläpp e de något man behöver, bilen e ju rätt låg en då de e sänkt, men de väl mer för att få ett annat utseende.. |
|
| om ja skulle ta de m3 stolarna måste man ha en hel inredning eller kan man bara ta stolarna??!!! | |
|
Läppen som "Biran" nämner är ju den lilla vingen bak från E46. Alltså ingen läpp som du sätter under fronten. Ang. M3-stolarna så kan du ju byta dom utan att byta baksätet. Men då blir det ju olika tyg/skinn om du ej har haft turen att hittat likadana. Eller du klär om dom direkt? Hur som helst så passar M3-stolarna rakt av från alla E36 Coupé till din. Är ovanligt att det bara säljs M3-stolar. Man brukar "vara tvungen" att köpa hela inr. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| Oj... har för ovana att kalla den.. läpp men är ju självklart en vinge =) | |
|
oneblock angeleyes är ju rätt snygga också... alltså dem svarta ..inte krom |
|
|
ok, har du någon länk till bild på de?? |
|
|
ah visst här.. Länk |
|
| Jimmyboy: kan din polare fixa delar till fler snälla nissar som önskar att de hade råd att hotta upp bilen lite? :) | |
|
jo fan dom e grymt snygga, sådana skall ja ha och kristall baklysen.. |
|
|
MickeBMW: Kolla din mail. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| Nicke84: ja dom är inte så dyra heller, skall köpa samma till min 328 =) | |
| Nicke84: ja dom är inte så dyra heller.. vad tror du om m3 e46 vingen då? | |
|
ja e ju sugen på vinge men hittar inte ju m3vinge bild alltså... tacksam om du kan länka något!!! =) ja har ju blivigt lite bortskämd med länkar här på senaste =) |
|
|
Hahaha, ger mig. du får klipp och klistra länken ist. ;) Min ögonsten: Länk |
|
|
Här har m3e46 vingen .. vet inte kvalitèn på den men... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.