|
|
|
|---|---|
| jag har hittat fina mim juventus 16", 8" breda,vad får man på för däck på dom? är det nån som har bild på en e36 med mim juventus? kul att se hur det kan se ut | |
|
Fäljen nr 1 på E30 !! Men den är säkert riktigt snygg på E36 oxå, med sin breda kant och tidlösa disign. |
|
|
Tror inte att MiM Juventus finns med "rätt" ET för E36. Dvs fälgarna kommer troligtvis att hamna ett antal centimeter utanför skärmkanterna... Men på E21 och E30 är dom klockrena! |
|
| det är et 42 på fälgarna så dom ska passa! | |
|
Om det stämmer så passar dom säkert. Den enda modellen jag har sett i den storleken är dessa och dom har ET 10: Länk |
|
|
Ja det bör finnas, titta på denna 525ix med Juventus 16": Länk Går fälgarna att köpa nya någonstans? |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Mim juventus finns/fanns i många olika offset och bultmönster! Var en drömfälg i mina ögon på 90 talet,hade en uppsättning på gång till min V...O 740 i mitten av 90 talet,men blev snuvad på dem! De är ju lite antika idag,men tycker ändå att de är läckra. Funderar på att införskaffa en uppsättning med R däck till min E9 framöver! Däcken tror jag nog blir svåra att få tag i om du vill ha bredare än 245,jag har inte hittat några i vilket fall!! Tror att du får sätta på 225/50 fram och 245/45 bak! Men det är väl lite om offset tillåter ihop med skärmkanterna! MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
| Om man tittar på bakfälgen så ser det ut som om den sticker ut lite väl långt. Är lite tveksam till om det verkligen är rätt offset på dom. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.