|
|
|
|---|---|
|
Länk BMW e lag | |
|
Menar detta,´´Regnr på bilen är PGC505 PS, TV4 om ni har hittat hit gå och häng er! ´´Blir ju mörkrädd ju BMW e lag |
|
|
Fast det är väl vad dom borde.... MVH Christofer |
|
| Ser inget fel med o skriva så...? Förutom att annonsen blir mindre seriös kanske... | |
|
mm,men att skriva´´ PS, TV4 om ni har hittat hit gå och häng er!´´ är det vuxet?? BMW e lag |
|
|
Vadå gå å häng er?har han haft problem med tv4 eller? hehe BMW e lag |
|
|
Tv4 har annonsförsäljare som jagar kunder på ex blocket och dom är väldigt påflugna... |
|
|
cstjawa: Om du inte visste det så ringer TV4-text till nästan alla som har bilannonser på blocket och erbjuder annons på deras sida. |
|
|
de erbjuder inte.... de ringer och frågar om bilen finns kvar, säger man ja så säger de "vi lägger in en annons på vår text-tv till dig för 400 kr..." och så försöker de lägga på innan man har hunnit säga nej tack! ___ Vagnparken: Länk |
|
|
cstjawa: Sök här i forumet på TV4, så förstår du varför de är hatade. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Kryssar man i rutan att man inte vill bli kontaktad av annonsförsäljare så har det varit lugnt, iallafall för min del. De som skriver personliga meddelanden till t.ex tv4 sunkar ner annonsen på något konstigt sätt men det är min personliga åsikt mvh |
|
|
Jag har kryssat i rutan och dessutom skrivit att ”TV4:s annonsförsäljare och sk bilförmedlare har ingen att hämta –tack”, ändå har stollarna ringt flera gånger och låtsats som om de inte sett det… Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Aha,nu förstår jag.Jag då kan det kanske vara befogat med lite mindre snälla ord hehe. BMW e lag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.