|
|
|
|---|---|
|
Har prövat med 3 olika borrmaskiner nu för att borra hålen för m kjolarna på e34! Ingen av de har lyckats :) Vilken sorts borr ska man ha?? Nån i sthlm som har en man kan låna över dan imorn? Tack på förhand! | |
|
Har du stoppat i kontakten i väggen? Skojar bara, förstår inte riktigt vad du har för borr som inte tar hål. Bra borrar brukar kostar lite mer än vanliga "svarta" HSS-borrar. Ska du ha stort hål, förborra med mindre borr före. Det finns "guldpläterade"borrar med titanbeläggning som brukar stoppa lite längre. Finns även borrar som har slipad spets som gör att borren inte vandrar runt när man ska ta hål. /Mats |
|
|
OK, men jag har ju inte gått o köpt tre olika borrmaskiner för varje försök! Då hade jag skaffat rätt först! Ingen snäll själ som har lust o låna ut en borr idag? :) |
|
|
Bra borrar är viktigt! Köp T ex HSS-borrar, det är skillnad även när man borrar i trä. Biltema har för små pengar: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Kör du med billigare borrar så kan man få borra lite saktare, eller kyla borren samtidigt. eller så köper du bättre borrar :) | |
| Hm, okej då får jag åka till biltema när tiden finns o köpa bättre då :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.