|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Min har haft 2 ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Vi tog in en 750iAL -89 i inbyte på jobbet för ett par år sedan. Omlackad till brokatröd, i motorrummet såg man att den varit royalblå innan. Skumt, men det som var ännu skummare var antalet ägare...25 tror jag det var =) Antagligen valsat runt mellan bilfirmor i början av 90-talet. Finns i galleriet på BMWPower ifall någon vill se ;) ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
| Det är mycket bilhandlare osv osv som har stått som ägare har jag lärt mig...mellanhänder... | |
-RW- |
320;n 4 ägare inkl bilhandlare. 535;an är importerad så allt i från 1 till......kan vara möjligt. |
|
min har haft 24 tidigare ägare, en del bilhandlare skulle jag tro..fick inte reda på det förrän efter affären, men det är inget som hade avskräckt mig..tvärtom jag blev glad...24 ägare och bilen går hur fint som helst..även om en del av ägarna var handlare så tyder det på att den har fått skötsel under åren... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
| jag e den 15:e!! åh bilen går fortfarande bra!! | |
| 15 ägare på en 318i -85a, sålde den 96. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.