AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.140

Sålde 7an i Torsdags!

Får ett mail med ett skambud. Jag mejlar tillbaka att jag minst vill ha... Får till svars att det är taget. han vill ha bilen. Han har inte frågat någe mer än priset. Vi snackar knappt om bilen överhuvudtaget. Vilket förvånar mig. Vi bestämmer tid och plats möts och det första han gör är att ge mig pengarna i en bunt och frågar mig om bilen nu är hans :) Tänk om alla affärer var så här! jag kör sedan OBservera JAG kör bilen hem till mig. Sen åker han iväg med bilen. Oprovkörd och bara betald inge mer. Han frågade lite smått påväg hem till mig om bilen och jag som inte hade någe att dölja berättade om alla små skavanker mm. Vi var på samma nivå.

Riktigt bra kändes det iaf.

Nu ska man nog ligga lågt på bilfronten (as iff...) ett tag. Men man får se upp. Är rätt spontan och tokig samt kan inte hålla i pengar så vips har jag nog en ny bil :)

Ville bara skriva av mig om en perfekt affär.

PS. Han ringde dagen efter och ville bara berätta att han va jätte nöjd med köpet samt ev ska köpa min dator också. Han har varit med om att folk ringt honom och klagat när han köpt någe så han ville vara den som ringer och säger att allt funkar bra. Gå emot vad man brukar mao :) DS

/Robin
Ah vad kul :-)
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Smidigt =)

// M.v.h. Spajjjs
riktigt smidigt :) Hmm man har jue köpt på sig ett års medlemskap här så man är väl tvungen att köpa en ny bmw :)
Visa användare
40
|hero|
Bmw 750 IL E32 -91
låter ju helt underbart ! mer såna människor vore inte helt fel.

94
2.123
944_Driver
BMW 750iL -95
Skoda Superb -11
996 C4S -03
Jag gjorde och en riktigt smidig försäljning av min 735 förra helgen. Han titta lite, provkörde, sa att allt var som jag skrivit i annonsen och slanta upp vad jag sagt. Så visst går det sälja en bmw smidigt :-)

//Magnus

Visa användare
111
EBS
520i -88
Får man fråga vad du fick för bilen?

Jag va och kollade på din bil för nån månad sen. Jag som körde A-klassen ;)
Abbelille
kanske var samma som köpte min g:a 540.....
inga frågor, inget strul..... najs
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Farsan sålde min gamla 735iA -88 förra året tror jag det var.
Han ringde ifrån Norge och frågade om bilen. Farsan sa som det var att den var lite bulig och lät som en diesel.

Killen satte in pengar på kontot och farsan hämtade honom i Höör.
Och sen körde han hem till Norge igen.

Finns det andra bilar än BMW!?
EBS> aha du som inte hörde av dig fast du sa att du skulle göra det. Priset är mellan mig och köparen.

/Robin
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.